dan före doppare dan!!!!!

Jaha.......
Så kom julen i år igen!  Klappar som ska handlas, kort som ska skickas barn som ska badas!!!
Kanske ska ta och passa på och tvätta mig oxå, kanske hjälpa Danne o skrubba sig ordentligt på ryggen!
Nu är vi inne i nya lägenheten och börjar komma i ordning. Köket uppe, garderoben fixad, badrummet check, gus rum check! Typ bara hallen och vardagsrummet kvar.
Själva flytten gick jättebra, killarna från dannes jobb som va med och hjälpte till jobbade på som bara den, typ som arbetsmyror som druckit red bull! Jag hade Emma och gustav uthyrda så jag fick jobba ifred. Det blev lite stressigt men det gick bra. Känns helt underbart att ha ett sovrum, man kan stänga in sig och bara vila. Emma sover ju inne hos oss och hon har sovit 2 HELA nätter, utan att vakna för att äta. Helt underbart, sakta men säkert börjar jag bli en människa igen. hade glömt bort hur det va att sova hela nätter.

Men!!!!
Nu är även den stora fina granen uppe(tack mamma och kjell för dom fina kulorna, glittret och ljusen). Gustav hjälpte till och klä granen på bästa sätt, med andra ord sitter det många kulor på ena sidan. Men det gör ju inget. De fina paketen ligger under granen och bara väntar på att öppnas. Gustav har mycket svårt att hålla sig till imorn. Tur att han ska till sin pappa så att han kanske hinner glömma klapparna här lite.  Nu ska kläder på barn och mig själv, sen ska vi till bvc för att väga och mäta emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0