Fan vart det redan torsdag!!!

Jaha,,,,
Nu är det torsdag och lunchen vankas.
Så, lunch intagen och humöret är på topp!
Ucsh, vilken dålig dag jag hade igår, det började på dagis och fortsatte hela dan. Jag bölade som en skadeskjuten älg hela dan typ. Gustav få ju bara gå 15 timmar på dagis i veckan efter nyår och det kommer att knäcka min lilla vilding. Han behöver en stimulans som jag inte kan ge hemma. Stackars kille bara gå ons-fre 9-14! Kommer aldrig att funka, så jag kommer att söka dispans hos kommunen för att gus ska få gå 25 timmar i veckan. Iallafall under en period, tills vi fått lite fason på honom.
Imorn ska Danne åka på personal partaj! Så jag kommer att vara ensam med båda monstren en hel natt! Jag är verkligen glad för hans skull och längtar nästan mer än honom, fast för hans skull såklart. Han kämpar så hårt och sliter som ett djur hela dagarna. Och jag nästan hela nätterna. fan va sliten jag är nu, kanske därför jag bröt ihop igår. Känns som att jag inte sovit på ett år, MINST!!!!!
Danne ska vara hemma imorn förmiddag så att jag ska få en lugn start på dagen och kan ladda lite batterier inför kvällen, sen drar han iväg vid lunch för att styra kosan mot Gävle! Hoppas att han verkligen får en toppen kväll, så slipper han sova bredvid mig en natt. Eftersom jag gärna sparkar lite på honom när han sover. Jag kommer nog ha lite svårt att sova eftersom jag inte har mitt sågverk bredvid mig.

Det är nu så skönt att jag kan lägga emma i sin säng på dagarna och hon somnar! Det tog ett tag och en masa gnäll, men nu sover hon som en stock.

Gustav och Danne ville muntra upp mig igår kväll efter maten, så dom bakade en äppelkaka! Den va verkligen bakad med kärlek och jag blev mycket gladare, så lyckades Danne hålla sig vaken under kvällen så vi fick mysa lite framför tvn.
Nej nu måste gummihandskarna på och jag måste dyka ner i avloppsbrunnen i badrummet, mmmm.... Känner att jag längtar väldigt mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0