Julen är snart slut!!!!

Jaha......
Då va snart även denna julen slut, Danne ska jobba igen imorn och jag ska vara med barnen i 2 veckor. Gustav ska tillbaks till dagis den 11 jan!!
Vi har haft en lugn och mysig jul, vi va hos min mamma på julafton, det va bara vi där så det va väldigt lugnt och skönt. Gustav och emma fick massor med fina klappar, det fick visserligen vi oxå. Av danne fick jag en as snygg kjol och super fina nagellack och tjocka strumpor så att jag inte fryser om benen när jag har kjolen på mig. Av mig fick danne 2 par skjortor, jätte fina rutiga såklart! Och kallingar ännu mer såklart! pallar nästan inte att rabbla upp allt fint Gustav och Emma fick för då skulle jag sitta här hela kvällen. Men vill verkligen tacka svärföräldrar och svägerska, mamma och kjell, alla underbara familjemedlemmar som gett våra ungar och oss så jätte fina grejer!
Älskar er alla massor!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0