Måndag!

Då har det inhandlats hårfärg! Förlåt frisören John! Men jag måste fixa håret innan dopet, ser ut som skit! Hade värdecheckar på hm perfekt! Åkte med gus och emma till sollentuna med en sak i tanken, HÅRFÄRG! Kommer upp till nya fina hm där, och vad finner jag?? Bara hms egna hårfärg, hm i all ära men deras hårfärg är inte den bästa. Vill ha loreal lr nått bra beprövat märke. Då vart det bara att dra till stinsen med kidsen! Hotar gus lite med att det inte blir några julklappar om han inte sköter sig, det funkade! Han skötte sig mycket bra, nästan inget tjat! Så sprang han inte iväg så många gånger. Tog en snabb sväng in på coop i häggvik och handlade lite mjölk o korv, sen mot hemmet. Gustav gick hela vägen till häggvik och berättade sagor och väldigt våldsamma historier om kalsonger, hamstrar och bhar! Livlig fantasi har han iallafall.
Emma sov hela tiden och sover fortfarande som en stock.
Imorn ska vi gå och vaccinera oss mot svinen! Jag och Gustav, emma får ingen och Danne kan göra det på söder.
Känner mig lite nervös,, man vill ju inte bli sjuk så här innan dopet, tänk om man blir helrisig eller om gus blir det så att vi får ställa in på lördag. Inte bra alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0