måste ju oxå skriva några rader!!

hej på er alla glada!!
Tänkte bara att jag oxå skulle börja skriva av mig lite här, men jag brukar inte ha tålamod att skriva mer än typ 3 rader, sen kryper det i hela kroppen och vad det beror på det vet jag inte riktigt , men det är väl nån blandning av adhd, manodepp,rastlös,otålig och allmänt dum i bollen sjukan...:)
men men... jag jobbar och står !! och trivs sjukt bra på mitt nya jobb.
Idag fick jag äran att köra tillbaka en lastbil full med möbler till en kund som fick en vattenskada i huset för några månader sen, och nu när det var återställt, var det ju dax att ställa tillbaka alla tillbehörigheter... problemet va bara att kunde stod i hallen och gick igenom varenda jäkla möbel vi kom in med, och försökte skylla varenda liten repa på oss, och det gjorde han ju för att han ville ha nya möbler men det gick inte så bra för vi hade nämligen tagit foto på alla skador redan när vi hämtade sakerna och när vi berättade det så försvann han och vi kunde återgå till att göra det vi va där för att göra.....
Så kan det se ut en dag på mitt jobb och jag måste bara säga att detta jobbet passar mig som en trång hanske, det är väldigt skiftande och jag behöver ha ett sånt jobb för att inte tröttna.
Annars måste jag nog säga att livet är snällt mot mig och att jag äntligen har blivit lycklig igen!! jag har fått allt jag bara kunde drömma om och mycke där till. jag är så jävla tacksam för att ha en sån underbar tjej, sambo, livskamrat och bästa vän som faktiskt Daniella är för mig, och hon är helt enorm på alla sätt!!! jag menar vilken jäkla människa klarar att stå ut så länge med jobbiga mig??? hon är den absolut bästa mamman till mina barn och det är 100%. Det som är lite jobbigt nu är väl att vi är sjukt trötta och känner oss lite deppiga för det, men vi lever på hoppet att det kommer bli bättre nu när vi får vår nya lägenhet och det kommer det att bli.
Jag försöker hela tiden att tänka på roliga saker som ska hända, som tex att nu till helgen ska vi åka med firman till gävle och äta julbord och bo på hotell och helgen efter det kommer hela min familj och några riktigt nära vänner hit, för då dukas det upp för emmas dop och det ska bli helt underbart att få träffa alla som jag längtar så mycke efter!!!! oj då... jäklar va jag har skrivit..... nu måste jag nog lägga ner för idag.

glöm inte att jag älskar er alla!! och Daniella: du är den absolut bästa tjejen i mitt liv och jag har en fruktansvärt stor plats i mitt skrangliga slitna hjärta för dig! kämpa på det kommer bli bättre!! jag äskar dig mest i hela världen! jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor!!! hej å i vej, leverpastaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0