redan onsdag!!!!!

hur f¤¤¤¤n kunde onsdagen komma så fort???
På lördag vankas det dop,, det ska bakas och fixas. Mitt bland kartonger och säckar med kläder, Så kommer ju familjen från skåne hit på fredag, kaos i vårt hem. Hur ska vi kunna städa och göra lite fint när vi bor i ett ordnat kaos.

Vi va och vaccinerade oss igår. Först bar det iväg till vårdcentralen här i rotan,,, nehe,,, inget vaccin har kommit idag! Vi åkte till norrviken, där skulle dom inte vaccinera förns idag onsdag. NEHE!!!! vi började bli lite oroliga, hade ju peppat gus hela dan. Danne började prata lite med 2 sköterskor utanför, men kom!! jag kan ju vaccinera er!! Ja jippie,,, hon plockade in oss och gav oss sprutor! Gustav va såååå tapper och duktig! men faaaan va ömma vi är i armarna idag. Hade jätte svårt att hitta en skön ställning att sova i  igår, så jag va nog vaken halva natten!  Nu är danne och hämtar gustav så jag passar på att vila lite!
Hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0