Så blev det söndag!

Härliga regniga söndag!
Vilken skön slappar familjedag vi haft idag. Först en tripp in till stora staden, lite prommenerande där. Åka hem, laga en tidig middag, som uppskattades av alla. Även Gus puss åt kyckling med currysås och ris! Helt underbart att se honom äta det som serveras. Han va väldikt tveksam ibörjan men sen åt han med god aptit. Även lite chokladpudding slank ner. Jag har njutit av harry potter halvblods prinsen, oj va bra den va,,, måste se sista filmen nu! Helst igår! Sååå spännande!
Dane the man har haft en mys stund med glad Emma, med andra ord så har dom sovit en stund på soffan! Emma med huvudet på Dannes hjärta! Kunde tyvärr inte ta kort på denna underbara bild, ville inte väcka dom sovande! Kanske smyger mig på och tar en när jag skrivit klart. Då kommer den läggas upp till allmänbeskådning på det vida nätet!
Imorn ska jag vara hemma med Gus och Emma, har lite dålig fantasi på vad vi ska göra. Men nått ska vi hitta på. Jag tänkte nog försöka börja packa lite, så att iaf en låda är packad.

Nu är det dax o ta fighten med den omöjliga 4 åringen! SOV DAX!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0