Snart nytt år med nya äventyr som väntar!!!

Så är snart detta året slut! Tänkte försöka lista ut vad jag gjort under året, JO!!!! Jag har gått igenom en sjukt jobbig graviditet, en mycket varm sommar(väldigt gravid), gustav har slutat med napp, välling och blöjor! Emma kom ju i augusti. har hittat en större lägenhet och flyttat in, innan dess döpt emma med en kändis präst! Tänk att allt detta har hänt och jag har inte jobbat en dag sen sista maj!!! Helt otroligt!!! Det har varit ett omtumlande år med både roliga och jobbiga saker, under perioder har man tänkt att hur ska jag orka med allt! Men vill man så kan man!!!! med hjälp av vår otroliga familj och alla nära och kära vänner har man tagit sig igenom allt! För att muntra upp en kan man alltid kolla på den här lilla shrek ungen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0