T-14 dagar!!!!!

Om exakt 2 veckor flyttar vi!
Tror ni att nån liten låda har packats? Svar nej.
Ska försöka börja nu i helgen med att rensa lite och slänga skräp och rensa ur skåp. Vardagssrummet är bara att packa ner eftersom jag röjde ur ordentligt när vi slängde bokhyllorna. Men köket och klädkammaren behöver rensas ordentligt. Måste nog ta tag i det idag.
Om 6 dagar kommer la familia från skåne upp, jag vet inte vem som längtar mest, jag eller danne. Det ska bli så jävla mysigt att få ha dom här så att dom får de hur vi bor, och självklart lämna över lilla Emma till farmor som längtar så mycket att hon nästan spricker. På fredagen blir det idolfinal och bakning och fredagsmys!
Då måste jag oxå träffa vaktmästaren för att få nycklar och förhållningsregler för stället vi ska ha fika i efter dopet. Ska baka bullar, kladdkaka och lite småkakor. Ska bli intressant hur det ska gå med vår budget, men det ska nog gå. Det är ju billigare att baka än att köpa.
Igår kväll vart det fredagsmys med stort F!
Vi skippade mddagen och åt bullar och kakor istället, drack saft och tittade på idol. Gustav och Emma löste av varandra med vredesutbrott. Emma är ju mest bara söt när hon e arg men gus bara vrång. Gjorde honom glad med att leka med bilar ett tag och lät honom vara uppe längre. Emma somnade vid halv 8 och sov till ett på natten, sen vart det mat och hon somnade om. För att sova till 5 imorse, äta lite till och sen somna om. Rena drömmen! Trots att jag saknade mitt sågverk så sov jag ganska så bra måste jag säga, men nu längtar jag något helt galet efter honom. Total batteritorsk har han oxå, fick ett sms vid 8 imorse, men då sov jag så gott så. Nu väntar jag bara på att han ska komma hem och kramas lite, eller kramas ganska mycket!
Tänkte ta och överaska honom medatt ha städat lite och börjat rensa lite i skåpen! Ska nog ta o börja med det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0