Detta är vi!

Vi är en liten familj med mycket kärlek som består av:

Daniel den hårt arbetande, lätt förvirrade men underbare pappan!
Daniella(vad va oddsen för det!) den mycket förvirrade mammalediga, kaffepimplande mamman.
Gustav den galna men oxå han helt underbara 5åringen, den eviga nejsägaren i familjen!
Och sist och även  minst...
Emma den svår sövda gulligaste, underbaraste lilla tjejen!

Vi bor just nu i en trång tvåa i en grå förort till stockholm, men snart bor vi i en trea i samma gråa förort. Längtan och kampen för att få en större lya har varit lång och hård, kantad med många gräl och mycket irritationer. fast nu äntligen ska det bli verklighet!
Medans Daniel är borta from dusk till dawn och arbetar för att tjäna storkovan är jag hemma med Gustav och Emma på måndagar och resten av veckan är han på dagis och springer av sig!
Jag spenderar dagarna med att bygga på min lattemamma kariär och hänga med likasinnade. Nu även bloggmamma i familjen!
Vi är som sagt en liten familj med mycket kärlek och stora planer för framtiden!
Här kommer vi att kunna skriva lite varje dag om vi kommer ihåg och orkar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha vad sööööt Emma är på bilden , hon ser helt förvirrad ut :)Kul med en blogg som man kan HITTA den förra la jag ner på en gång att försöka leta upp för dte gick inget bra hehe skoj bloggeliblogga ordentligt nu :D



Stor kram till er från oss!

2009-11-23 @ 10:28:41
URL: http://www.favetelinguis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0