Måndag. 10.03 piiip!

Fy faan vilken hemsk natt Emma hade! Tror att jag stoppade in nappen minst 30 gånger, upp och gjorde mat vid 3 kanske, gav mat igen vid 7, är helt slut i kolan.
Stackars Dane the man som skulle upp och jobba idag oxå, jag kan iallafall hänga i morgonrock halva dan. Satte på barnprogram åt gus när han kom upp vid hal 9 gick upp själv vid halv 10. Kommer säkert få stryk av Danne om jag säger när jag gick upp eftersom han gick upp vid 5 imorse. Men men, det får jag ta!

Idag väntar bak av årets första lussebullar! Bakade pepparkakor förra veckan så nu är det de gula bullarnas tur. Baka är den bästa stimulansen av min galna och överaktiva snart 5åring. Han får hjälpa till med att blanda och knåda. Av nån konstig anledning är hushålls göra något han finner nöje i, kanske inte att städa men baka och laga mat är super kul!
Nu ska jag fortsätta pimpla lite kaffe så att jag blir människa igen, det är bara en kopp som glidit ner än så länge. Minst en till måste jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0