tisdag morgon...

Hmmmm.....
Dagen började i lätt kaos, försov mig och vaknade klockan 8, aj aj aj!
Gustav ska vara på dagis klockan 9 för utflykt, och han har inte det bästa morgon humöret. Fick tänka till vad som skulle göra mannen på bra humör och kom fram till beslutet att lussebulls frukost är det bästa för denna morgon. Sagt och gjort, killen fick lussebullar till frukost och vi kom iväg som vi skulle. Har även lyckats komma ihåg min enda viktiga grej att göra idag, ringa och boka om tandläkartiden. Ska nu dit i januari istället för imorn.
Lilla Emmisen sover som vanligt vid den här tiden så jag kan lugnt fylla på kaffedepåerna innan jag tänkte ta en lååång promenad till stinsen, men det blir tåg hem sen. Nån måtta får det lov att vara på prommenerandet!

Nu ska jag piffa mig lite och dricka mer kaffe. kanske att jag skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0