vi uppskattar din väntetid till mellan 10-15min!

Jaha,,,,,,
Då sitter man i telefonkö hos tele2, kunde nog komma på något mer intressant att göra en måndag morgon. Men med gott kaffe blir allt mysigare. Gustav är inne på sitt rum och har en vild lek på gång, han har nog mycket roligare än jag. Emma är lätt missnöjd och astrött, hon spottar ut nappen och fräser åt allt och alla. Hon har visserligen sovit ganska bra inatt. själv har man sovit piss,,,, för första gången la jag och Danne oss utan att vara sams. Det va skit svårt att sova när vi va osams. Vaknade säkert 200 gånger. Men nu är vi sama och kommer att pussas massor när han kommer hem sen.

Nu är ju oxå flyttdatum satt, den 19 dec går flyttlasset till häggvik! massor med saker som ska fixas och hela hemmet ska rensas och packas. Känner lite ångest, kämpa så länge för att få tvåan och nu har vi kämpat ännu längre för att få en trea!
ojoj,,,,,nu är bara väntetiden uppskattad till mellan 6-10 min! Här går det undan! kan ju tycka att dom borde ha nån form av paus musik, det är ju ett stort framgångsrikt företag, det borde dom ha råd med!
nej men om man ska ta och vattna blommorna medans man väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0