det hanns med en bio!!!!

Nu har helgen gått och efter en sväng i vaxmora blev det bio!! Clash of the titans!! Mycket bra om man frågar mig. Emma va hemma med barnvakt, bästa Amanda!!! Tusen tack för det!! Gick på stan hela dan i lördags, så skulle vi till min pappa och fira hans sambo. Danne som hade jour 2:an höll tummarna för att det inte skulle ringa. MEN!!!! Lagen om all jävlighet råder i vårat liv, så luren ringer och ahn hinner följa med upp och säga hej o grattis, sen bär det av hem för att byta om och jobba. Jag va kvar med lite missnöjd Emma men mycket god mat!! Kommer hem vid typ 8 och då har danne precis kommit hem, tur det för jag hade inga nycklar!
Söndag är det kalas igen, fast hos min bästa syster som fyllde år! Danne fick vara hemma och städa lite, sen skulle han iväg och möta upp en kompis som ska bo här i några dar medans han provjobbar på dannes jobb. Så vi har en gäst på soffan. Väldigt kul för danne att träffa honom igen efter 2 år!
Själv gav jag mig på att färga håret igår! Nja kan jag ju säga att det gick, ser ut som en glödlampa! Nästan!! Ska införskaffa en ny färg och rätta till det lite! Jobbigt bara att jag ska på bvc och till tandläkaren med gus i dag, jobbigt att visa sig ute så här!!! men det ska rättas till senare! Ska kolla om jag inte kan få lite hjälp av carro eller danne ikväll med det!
Nu är det frukost dax!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0