ingen sol idag inte!!!

Idag skiner inte solen över häggvik inte!
Men det är typ 10 grader varmt så det blir att gå hem från rotan när jag varit på vårdcentralen med Emmis. Nej hon är inte sjuk! Ska se om vi kan få en remiss för att testa emma för den sjukdommen Daniels lilla gulltjej Bella har. För att vi ska sluta tänka på om Emma kanske oxå blir dålig. Därför ska vi dit idag, men ska oxå kolla upp hostan Emmis haft i några veckor, vissa dagar är det mer andra är det mindre. Hon är på pisshumör idag, vill helst bara sova eller sitta och gosa i knät. Hon sov även denna natten som en stock, Danne mådde risigt igår och gick och la sig rdan vid halv 10, jag gick o la mig vid 20 över 10. Hade lite svårt o sova, Danne snarkade inte jämt, utan det kom och gick lite. Det stör min sömn, han måste snarka hela tiden för att jag ska kunna sova. Blir det tyst går det inte, då vaknar jag till för att kolla så att han lever. Sjukt att man kan vänja sig vid snarkningar, måste liksom ha dom där! Så hur det ska gå för mig att sova när alla är borta här i juni vet jag inte. Får jobba många lååånga pass så att jag bara däckar när jag kommer hem! Har inte tänkt så mycke på att både Gustav och Danne och Emma ska vara borta i en hel vecka, fan va tomt dett kommer bli. Ska ha en date med mamma dock under den veckan! Kommer kännas lite sorgligt att lämna gus hos farmor och min älskade på flygplatsen.
Appropå det så ska jag och gus träffa farmor idag för att fixa pass åt honom!! Spännande tycker jag!!! Känns som att min lilla kille bara blir större och större!!! Och det blir han ju oxå!!!
Här kommer en bild från när han va lite mindre!!!

Bästa gussen!!!! Mammas bästaste älskade busunge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0