Jag fortsätter med prommisarna!!

Jag är duktig jag!!
Varje dag tar jag en promenad på typ en timme med emma, och ett sällskap! Igår vart det bästa Stella idag blir det bästa Sofia. Skulle iof. behöva fixa till naglarna lite, dom ser ut som skit!! Avskavt lack och lite ojämna. Ska låta luggen växa ut nu oxå, blir galet fet i pannan. Inte kul o ha finnar i hela pannan hela tiden!
Emma min lilla gos unge har ju börjat att sträcka sig efter oss när hon vill upp, och gallskriker om vi lämnar rummet. Det är lite frustrerande att vi inte kan gå ut och kanske hämta nått i köket eller gå på toa utan att hon skriker! Hon tror verkligen att vi lämnar henne! Fast så va nog Gus oxå, tror jag! Kommer verkligen inte ihåg!!

Panik ringde bästa svärmor igår och bombade henne med frågor om lokalen vi ska ha festen i efter vigseln! Finns det stora kylar? kan man värma maten?? Stackaren,, hon skulle kolla! Hon kommer upp igen nu i maj, såååå jävla kul! Så är det bra för Danne att han får träffa sin mor lite ofta tror jag. Jag skulle aldrig klara mig utan att prata med min mamma minst en gång om dan, är väl en mammagris tror jag, men hon är ju en Daniella gris så det jämnar ut sig!
Idag är det en månad och 3 dagar tills jag börjar jobba igen!! Nedräkningen har börjat!!
Nu ska jag klä mig och göra mig redao för prommisen med Sofia!!


over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0