jag har dom finaste ungarna i världen!!!

Mina ungar är bäst!!!!!
Tog en tripp till bibblan idag för att lämna igen böcker och låna lite nya, trodde faktiskt att dom vi hade hemma va lite sena, men det va dom inte. Både Emma och Gustav skötte sig mycket bra när vi va där. Efter vårat besök va det typ 40 min innan bussen skulle gå så jag frågade Gus om han ville gå hem istället. Det tar typ en halvtimme att gå hela vägen, jag tänkte bara på promenad!!! Jo det kan vi väl säger min stora unge då!! VA!!!! Tänker jag då! Jo men visst!!! vi traskade hela låååånga vägen hem, utan gnäll, tjat och jag behövde inte bli en vrålapa!! Han va såååå duktig och Emma däckade efter halva vägen! När vi kom hem fick Gus välja en film att se på som belöning för att han varit så duktig!!
Så har duktiga mamman städat i köket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0