klockan är 7 och allt är lugnt!!!!

Danne kommer in och väcker mig vid 6 för att jag ska föra över lite cash till honom. Får höra att emma är ju endå vaken, så du skulle ju gå upp snart endå!!!
Jaha.... bara att ta sig upp! Föra över lite pengar och sätta på kaffe! Nu har Emma fått i sig lite mat och ville krypa ner igen, så hon sussar och Gustav somnade väldigt sent igår så han sover som en stock, men jag måste väcka honom snart oxå. Han ska på utflykt idag med dagis som vanligt på tisdagar. Dom går ut i skogen och letar vårtecken!

Jag jobbade i helgen, både fredag och lördag. Fredag helt ok, lördag 11 timmars spring i hög ljudnivå! Jobbade med öronproppar för första gången på säkert 9 år!! Skumt! Man hör inte ett skit!!!!
Idag ska jag ut med Sofia och promenera, sen är det dax och hämta Gustavs pass! Mycke spännande! Tror att jag ska skaffa ett leg idag oxå! Ska kolla om det är ok med danne om jag gör det!
Nu ska jag väcka Gussen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0