Tisdag och solen skiner!!!!

Vi överlevde helgen!!!!
Vaknade dock igår med galen ledvärk och ont i hela kroppen!! Mådde inte prima skinka! Levde på alvedon och saft hela dagen, Gustav är sitt gamla vanliga sig igen och danne är tillbaka på jobbet! Själv är jag bänkad i soffan tills sara kommer. Sjukt längesen vi sågs!! Hon har inte träffat emmisen, gustav har hon känt sen han låg i magen! När gus va bebis hade hon typ opium i parfymen, för gus somnade så fort hon höll i honom. Perfekt kan man tycka!

Måste verkligen bara slå ett slag för hur mycket jag verkligen älskar min familj!!!
Jag har världens bästa barn och man!! Ni är helt underbara!!! Glöm aldrig det!!!



min älskade blivande man!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0