tisdag och vi har besök........

Gustav ville inte gå till dagis idag......drog ut på det så länge det bara funkade. Men jag ger mig inte, utan bara lugnt och stilla säger att det är dax att gå nu. Kommer du inte nu så får du gå utan kläder. det ville han inte så kläder åkte på. Lyckades med att få på galonisar och gummistövlar oxå. Seger till mamma. Min lilla prinsessa Emma bara växer och växer, så fin och go. Sträcker sig efter en när man kommer och ropar EHH när hon vill att jag ska komma. Fattar direkt att det är mig hon ropar på när hon sitter på filten i vardagsrummet och ropar EHH EHH!! Då är det frukost dax.
Igår va vi hemma hos Sofia och Ludvig och lilla tobbe! Gustav fick leka lite och jag fick snacka massa skit. Imorn ska jag o sofia ut och gå o på fredag ska jag o gus o emma hem dit så killarna får leka lite.
Idag ska jag o camilla ut och gå, det är så skönt att vara ute och gå. Försöker verkligen göra det varje dag.
Färgade håret i söndags....skulle inte gjort det! Ser ut som en glödlampa i huvet, danne tycker inte att det är så farligt men jag är inte mycke nöjd inte! Ska försöka få till en date med carro ikväll så att hon får hjälpa mig rädda håret! Och noppa brynen!
Kaffe dax!!!

over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0