första morgonen och allt är som vanligt!!!

Emma vaknade tidigt idag och det va jag inte så nöjd med, va liksom ute och drack lite vin igår med bästa carro! Huvudet känns lite tungt och kroppen är inte riktigt med. Men fan va trevligt vi hade det igår, satt på fridays och snackade skit och garvade! Hon är verkligen den finaste!  Tack bästa du för igår.

Sitter nu i söndagskostymen igen i soffan med kaffet bredvid mig och myser med gos gus! Precis som förut! Danne är på jobbet och sliter medans jag glassar i soffan! hehehe som det ska! Idag ska vi ev hem till en gamal kompis till mig som jag inte räffat på säkert 15 år, det visade sig att vi har barn på samma avdelning på dagis. Jätte skoj, våra söner leker ihop mycke på dagis så då tänkte vi att vi skulle ses utanför staketet! Bra för gus att leka lite med kompisar hemma oxå, så ska hennes andra son oxå börja på samma dagis nu i höst som emma. Vi har verkligen lyckats pricka in och få barn under samma år 2 gånger!

Jag har haft återkommande (för mig)mardrömmar, vi står precis utanför kyrkporten och jag är så nervös att jag börjar gråta och kräks! PÅ KLÄNNINGEN!!!!! Jobbigt läge, det är min mardröm nu när jag är mitt uppe i bröllops tankar! Mamma gifter sig om 2 månader och jag  i juli! Allt, eller nej inte allt men väldigt mycke handlar om bröllop i mitt huvud nu. Försöker att tänka på annat och ta det lugnt eftersom det är typ ett helt år kvar, men det är svårt! Jag vill ju att det ska bli den bästa dan ihela vårat liv(om man inte räknar med när våra barn föddes), då är det ju mycket som ska funka och klaffa!

Nej men nu ska jag väl fylla på kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0