ordningen(läs kaoset) är tillbaka!

Nu är Gussen hemma igen och allt är som vanligt. Tror att han har haft det ganska så bra med pappa, krabbfisket tror jag va semesterns höjdpunkt. Älsklingen fick flyga hem själv till sthlm, det va mycket spännande! Hade gått så bra så. Han är ju en stor kille nu.

Emma har längtat efter sin storebror, på en gång ville hon bara sitta inne på hans rum med honom och dra och rota i alla hans saker. Gustav har ett enormt tålamod med henne, låter henne vara med och leka. Men när hon börjar ha sönder dom saker han byggt så får hon faktiskt lov att gå, eller vi får komma och hämta henne. Hon vill ju bara göra det som han gör. Hon blir så glad när han är med. Följer honom som en svans.
När jag och gus tog en tur till coop imorse för att handla frulle lekte emma tjuv och polis med danne, hon käkade snus och jord, klättrade och kröp överallt. Va ett riktigt litet monster. Så danne va ganska tacksam att vi kom hem så att hon skulle få lite annat att tänka på. Kan säga att portionssnus inte är det bästa emma vet ätt mumsa på. Hoppas nu att hon lärt sig att man inte ska äta det.
Gustav konstaterade att när jag eller danne är arga på honom tycker han inte om oss lika mycke som annars, då konstaterade jag ärr vi kanske inte tycker om honom så mycke när han inte gör som vi säger eller bråkar med oss. Då kom vi överens om att vi inte skulle bråka så mycket, så att vi tycker om varandra hela tiden! Mycket bra ide tycker jag.
Känns skönt att vi har hela familjen hemma igen, trots at man bråkar och blir arga på varandra ibland så älskar man ju varandra massor!!!!
Idag ska vi ta oss till en lekpark och springa av oss lite! Eller springa av gustav lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0