tisdag!!!!

Ska idag åka till mammas jobb och kolla in vad hon köpt till min lilla tjej som fyller 1 nästa vecka. Va på ikea igår med bästa carro, blev en billig tur dit, köpte BARA servetter, ett doftljus, 2 krukor och en förvaringsgrej till klädkammaren. 174 pix!!! Bra jobbat tycker jag! Älskar verkligen ikea, men dom håller på och bygger om i barkarby så allt är rörigt och sortimentet är lite sådär. Men det är ju ikea!!! När gus är hämtad idag ska jag fixa i klädkammaren så att danne kan få lite mer plats för sina kläder! När vi flyttade ihop för snart 2 år sen hade han en väska med kläder, nu har dom förökat sig lite, så han behöver lite mer plats. Det ska såklart ordnats.
Måste bli lite bättre på att ta bilder och lägga in i datorn, ska försöka bättra mig nu! Men nu idag blir det en fin fin bild på den lilla fisen som har fått första tanden och fyller 1 helt år nästa vecka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0