-16 och sol!!!!!

Söndag morgon och dagens misstag redan gjort... Kollade på termometern!!!!! Burrr!!! -16!
Fast solen skiner och himlen är blå! Hade man varit eskimå hade man nog trivts som fisken i vattnet! men inte jag inte. Det är lite för kallt för mig, men det kanske kan gå upp till -10 fram till lunch.
Idag ska jag träffa bästa Marie(örnen) som är uppe på släkt träff från skåne. I vanliga fall bor hon i malmö ocj jobbar i viva la france!! Vi har varit buddis sen vi va typ 4 eller nått, med andra ord 25 år!!!! Fan va man börjar bli gammal!

Gustav fick vara uppe till halv 10 igår och titta på melodifestivalen! Han slocknade ganska fort efter det, trots godis och cola till maten. Så han vaknade inte förns typ halv 9 imorse. Lite bättre än emmas 6 iallafall! Fan va tröt jag va då när jag gick upp och fixade mat åt henne, när jag sen stupade tillbaks i sängen kunde inte ögonen vara öppna mer, så jag dog igen! Drömde jätte konstiga drömmar om bröllopet, att mamma skulle vara med och bestämma allt typ, det va bara 5 som kom. Prästen va skum och det va turister i kyrkan, jag skulle gifta mig i nattlinne med lila blommor på. Jag behöver kanske inte säga mer! Det va skumt som fan!! Synd att man inte kan styra över sina drömmar. Tänk om man kunde lägga sig i sängen och säga: Inatt ska jag drömma om rosa elefenter!! och så gjorde man det! Super bra måste jag säga!! Nej men om man kanske skulle ta o dricka lite kaffe och klä sig!
väntar ivrigt på att kiosken ska öppna!


han är bara för stilig på den här bilden!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0