det va några dagar sen nu....

idag är det fredag och det är dax för gus att åka till pappa, har gjort en deal med jocke och ska lämna gus på söder där jag har ett ärende vid halv 4. Ska till en frissa och klippa mig, fick ju en smartbox till av mamma i present när jag fyllde år och kände att ett besök i frisörstolen inte skulle skada. fast först ska vi upp och hälsa på på ett dagis där vi ska sätta gus på. Först fick vi ju en plats på ett annat dagis borta vid stinsen, men nu fick vi en plats på det dagiset vi hade som första handsval. Det ligger ca 2 min från oss så det är lite närmare att ta sig dit på mornarna. Mycket glada är vi för det, har kompisar som haft sina barn där och det verkar vara ett super dagis, det blir lite rörigt i gustavs huvud men det ska vi reda ut!  OJ OJ!!!! nu vart klockan mycke, får återkomma senare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0