dom sätter kniven i en så får man bara ett litet plåster!!!!

Va på vårdcentralen igår och tog bort ett födelsemärke, det satt lite knepigt under ena booben. Trodde att dom skulle ta bort lite mer än vad dom gjorde, tänkte det att ett stygn borde det ju bli. Men nej då!! vi sätter ett plåster för det blöder lite, blöder lite???? Tog en dusch igår kväll och då blödde det ganska mycket, tur att vi hade ett nytt sånt där plåster hemma. Dane the man fick plåstra om mig! Vilken hjälte!! Kändes bättre när han plåstrade mig än när dom gjorde det på vårdcentralen.  Han va liksom lite mer försiktig!!!!!

Kom på igår att det bara är typ 4 veckor kvar tills bodil the svärmor kommer på besök!! Jippie!!!!
Ska bli kul o se vad hon tycker om vårat nya boende!!!! Ska se om inte jag och danne kan få till ett biobesök oxå. Gustav kommer visserligen vara hemma den helgen, men vi ska nog kunna få plats allihopa! Bodil i vardagsrummet, gus på sitt rum och vi i vårt rum! Känns jävligt skönt att vi kan få plats med besök som sover över.

Nu ska jag nog ta och klä på mig, bästa Stella kommer på besök idag! Har precis väckt henne och tvingat upp henne ur sängen!! Emmis sussar och gus sitter som förhäxad framför tvn där dom pratar om komposter!!


over and out!!!

Kommentarer
Postat av: farmor Bodil

Vilka goa ungar. Längtar verkligen efter er. Gud va vi ska planera bröllop när jag kommer. Jag måste ju veta hur ni vill ha det. Många kramar till er alla.

2010-02-18 @ 10:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0