gräsänka!!!!

jaha....
Sitter nu här hemma ensam med en sovande bebis och en man på fest. Börjar faktiskt känna mig lite ensam. Skulle ju helst vilja att han kommer hem nu, men han måste ju få komma ut ibland. Det är ju inte som att man kan låsa in honom, även om jag skulle vilja. Känner mig inte lika orolig och sotis när han går ut längre, men fan va jobbigt det är stundtals. Tankar som att nu är det nån som stöter på honom, eller nu stöter han på nån!!! Skitjobbigt!!! Men hjärtat vet att jag inte har något att oroa mig för!
Idag va jag och gussen på vasamuseét! Super mysigt, vi sprang runt, runt, upp för trappor ner för trappor. Kom mamma, kom mamma!!! Oj oj va han körde med mig!! Men det är helt underbart att hänga med min stora kille själv en dag!
Lillfisan har ju dragit på sig en galen hosta, hon harklar och hostar. Låter som att det är något i halsen som stör och gurglar. Nästan lite som kikhosta ibland, så hon sussar massor! Sov 3 timmar i eftermiddags, vaken i en timme sen sova igen. Hon klagar inte, bara sussar!!!

här är vi tillsammans iallafall!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0