härliga måndag igen!!!!

Har fått provsvaren från sköldkörtel proverna, dom va ok. Så nu kan jag slappna av och sluta tänka på det. Dom va bra. Tror då att viktnedgången beror på att jag varit stressad och tänkt onödigt mycket. Tänkte sluta tänka så mycket och bara leva och ha kul istället. Så fick vi bokningsbekräftelse från kyrkan i ängelholm! Den 23 juli kl 15 2011 smäller det. Då blir jag fru Viebke istället för fröken Pålsson! Känns jätte spännande och super kul!! Det är ju ett tag kvar tills dess, men då har vi ett mål att jobba mot. Har kommit på att vi behöver små delmål på vägen, det funkar så mycket bättre för oss då. Det kommer bara bli ett litet bröllop, den närmaste familjen och några få vänner.
Vi får ha ett ordentligt partaj sen för alla vänner! Så förlåt till er som kanske inte blir bjudna att komma ner till skåne den dan!!

Emma vaknade mitt i natten och va helt skogstokig inatt. Gallskrek!!! Hon fick lite mat men tyckte att hon skulle skrika lite till endå. Sen somnade hon, så fick jag väcka henne när det va dax att åka och lämna gus på dagis.
Gus ville nog inte till dagis idag, han va lite tvär och jag fick tjata en del på honom. Men det gick bra när vi väl kom iväg.

Idag (snart) ska jag och emma hem till en kompis och äta lunch! ska bli jätte mysigt, vi har inte setts på jätte länge, så sprang vi på varandra i centrum. Sjukt!!! Ja, ska nog ta och klä mig och Emma lite nu! Så att vi kommer iväg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0