Hur kan denna lördag kännas som söndag???

JO!!!!!
Det beror på att jag va iväg och använde min smartbox igår. Bokade en tid hos en frisör på söder och gick och skaffade mig en ny frisyr, nej det vart inte så farligt som det kanske låter. Jag klippte inte av mig håret eller färgade det grönt! Det blev en lugg!! Tjusigt värre. Håter ser ljusare och friskare ut, fick även huvudmassage som va från en annan planet, helt fantastiskt. Tog med mig gustav in och lämnade över honom till sin pappa i stan istället för att han skulle åka ut hit och hämta honom. Känns som att vi fått lite lättare att prata med varandra och sammarbeta.
När jag kom hem blev det fredagsmys på soffan med en film och lite lets dance, filmen hade vi börjat kolla på ett par gånger men aldrig seett klart, och gjorde inte det den här gången heller. Jag såg iallafall nästan hela, den va inte så bra som vi trodde.
Kan erkänna att jag har gömt Gustavs lilla nintendo, han tror att han tappat bort det och vi håller bara med lite fult. Vi tycker att det spelas lite för mycket på det, därför har han en spelfri helg. Tror att han kommer få tillbaks det på söndag. Igår hade dom kalas för min  kille hos pappa, ännu fler presenter och ännu mer lego. Undra hur arg han blev för kläderna han skulle få av sin farmor???

Lilla Emma sov från kl. 19.30 igår kväll till 9.00 imorse. Så vi fick sova hela natten, skönt. Lill fian har fått dille på ett av Dannes halsband, hon vill ha det hela tiden. Så fort hon tappar det blir hon galen och fäktar och skriker, samma som vi upptäckte med chips igår. Hon fick bara smaka lite i munnen hur det känns med chips och salt. Så fort vi tog chipset började tårarna spruta och hon blev galen!!!! Så fick hon tillbaks det och blev tyst, så tog vi det igen!!! samma grej då oxå!! Ja, ja, jag vet att det är taskigt att retas, men hon va så söööt!!! Tänkte lägga upp lite bilder på go bitarna!!!!


Kommentarer
Postat av: farfar

farfar Tommy önskar er alla en mysig och fin Alla hjärtans dag.Idag söndag är jag hos min Irene och myser.Nu ska vi se en film som vi missat att se tidigare."sommaren med göran" kram tommy o irene

2010-02-14 @ 13:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0