i dag är det ingen vanlig dag!!!!!!

För idag är det Gustavs 5års dag!!!!!!!!!
Tänka sig att min lilla prins fyller 5 hela år!!!!!
Det känns som om det vore igår han föddes på danderyds sjukhus efter flera nätters värkar och ingen sömn. Vem har sagt att livet ska vara kul och lätt jämt!! Mamma och jag åkte in till kl 8.00 och blev igångsatt(min lott i livet). Klockan 16.40 såg han dagens ljus och skrek som fan och ville inte komma ut. Det känns som om det vore igår,,,,,, Sen dess har det hänt så många underbara saker med min kille, han har blivit stor och uppkäftig!
Jag väckte honom kl 7 imorse med paket och sång!! lego i alla paket precis som han hade önskat, för första gången på alla födelsedagar började jag inte att gråta efter ja må han levas första rad. Är väldigt stolt över  mig själv för det! Ikväll kommer mamma och kjell och pappa och maggan för att gratta!! Mer paket åt min lilla stora kille!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken stor kille. kram från Bodil.

2010-02-06 @ 09:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0