idag är det 6 månader sen vattnet gick!!!!

Tänk va snabbt tiden går! Lilla Emma ville ut men ångrade sig igen. Vi spenderade vår ett årsdag på danderyd med vatten som gått, värkar och ingen bebis! Åkte ju hem igen och firade med kebab. Får se om vi kanske kan mysa lite i soffan ikväll och fira 1½ år med att somna i varandras armar!
Vi ska ta oss iväg och väga och mäta Emma idag, 6 månaderskontroll! Hon blir ju såå stor nu!! Tänk att hon är 6 mån på fredag, vart har tiden tagit vägen?? Va långt vi har kommit på detta halvår, vi har gått igenom en massa skit men kommit närmare varanndra för varje dag som gått. Nu är planerna för bröllopet i full gång, kyrka bokad, klänning klar och plats för fest nästan klar. Bästa Bodil får ringa och springa ängelholm runt för att hitta en bra lokal att vara i.
Nu är det knappt 3 veckor kvar tills hon kommer hit upp till sibirien!! Fan va m,ycke snö vi har, och kallt som faaan!!! Fast nu är det bara minus 10!! Jippie!!! Med andra ord så behöver jag inte ha långkisar på mig idag när vi ska åka iväg!!! Det är nog en bra dag för klänning idag!!

Jag lämnade barnen me Danne i måndags för att ge mig iväg på middag och biljard med jobbet! Fan va kul det va, vi käkaade på krukan på söder mumsigt värre!! Sen gick vi till söderhallen och spelade biljard turnering, vi lottades i lag och jag hamnade med en av kockarna som jag inte kommit så bra överens med. OH no!!! Tänkte jag,,, Jackpott tyckte han. "Daniella jobbar ju i en biljardhall, hon e ju grym på biljard!!!"" Ehhh!!! Vänta lite tyckte jag,, jag har ju serverat sprit i en biljardhall i 6 år, är inte så bra på att spela. Men vi tog oss till final, stark jobbat och inte min förtjänst!! Det va så kul att komma ut lite och ta några öl och vara en i gänget igen!! 4 öl drack jag och kände mig avslappnad, när jag vaknade igår kändes det som att en gammal sunkig öltunna skitigt i käften på mig. Lite sliten kan man säga att jag kände mig! Kom på varför jag aldrig dricker mer än typ 2 öl längre!!! Men det va värt att vara lite sliten  för jag hade så jävla kul!! Det va verkligen energi boost för mig!! Känner mig mycke gladare och piggare!!
Nej nu är det dax att ta mig ur söndagsuniformen och hoppa i kläder!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0