JAG VILL INTE TILL DAGIS!!!!!!!!!!

Skriker Gustav efter att jag uppmanat honom att klä på sig!!!! Fast så lät det inte klockan 4, 5 och halv 7 imorse!!!
Nej då kommer han in och uppmanar MIG!!! att kliva upp ur sängen!  Självklart med en mors tålamod får jag honom att gå till dagis även denna morgon! VI kommer ut till bussen i tid med täckbyxor på och mössa på huvudet! Kommer till dagis och alla bråk och sura miner är som bortblåsta.

Dagen för mig består av att ringa mitt gamla gymnasium för att få hem en kopia på mitt slutbetyg, ringa till chefen för att ge en läges rapport ang att börja jobba. Samt att skaffa fram ett arbetsbetyg från berns, tänkte maila åsa. Kan inte vara några strul där inte. Har även blivit en baddare på att koka kaffe på spisen i en gammal kastrull! Har fått kläm på det, nu smakar kaffet kaffe och inte kaffesump!! Bra jobbat Danni!!!! Tänkte nog försöka fixa naglarna oxå, och ta disken i köket!! Dra igång en tvätt kanske, men får se. Kan ju inte ha för mycket att göra på en dag!!

Tack Farfar Tommy för den fina kommentaren, hoppas du fick en mysig kväll med Iren!
Lilla fislisan!!!!

lilla skrutt Gus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0