kan inte folk läsa i tidtabellerna och lyssna på chaffören????

Tydligen inte!!!
Kliver på bussen imorse, en tjej med barn och vagn är på, när vi kommer till kyrkan inser hon att bussen ej går upp i viby!! Springer fram till snubben som kör och gormar: Va fan du skulle ju gå upp i viby!!!! Varpå han svarar lugnt: nej det gör jag inte, nästa tur gör det!! Jag sa i sollentuna att du skulle ta 525an!! Tjejen svara då vansinnigt!!! Du kan fan inte vara frisk!! Du visste att jag ville till viby!!! Varför sa du inte att du inte går upp i viby!! Din sjuka fan!!! Busschafförens svar på det blir att du e sjuk!!!
Visst kliver hon av i rotan och väntar på nästa buss tillbaka, den går upp i viby!! Men då har ungen lessnat!! Han gallskriker hela vägen upp i viby och alla på bussen vrider sig mycket obehagligt, och man ser chaffören skruva på sig och vill helst kasta av henne!! Till slut klev hon av och ett lugn spred sig på bussen!!!!
LÄR DIG LÄSA!!!!! OCH LYSSNA!!!!!!

Emma min lilla gosunge är lite snorig och hängig!! Hon sover lite risigt, det gör att jag får gå upp några gånger och klappa på henne och ge henne nappen! Nu sitter hon här och tuggar på fjärrisen! Snuttisen!!!
Nu i helgen ska Gussen till pappa! Skönt tycker vi, nja tyckte Gus! Jag vill till farmor klämde han ur sig igår! Nej men det är ju roligare med pappa tyckte vi!!! Ok då sa han sen, så blir det!! Vi ska in till stan och lämna tillbaks en bok i fältan, så jag tänkte lämna av gus till jocke då!
Nu är det lunch dax!!
over and out!!

Kommentarer
Postat av: Sandie

Hon e så hiiimla söt :) har hon prövat dräkten som jag köpte till er? Skulle vara kul o se henne i den, elelr den kanske e för stor fortfarande? Kram till dig och familjen från oss <3

2010-02-25 @ 18:14:46
URL: http://www.favetelinguis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0