känner mig faktiskt lite risig.....

Är hemma med kidsen idag, som vanligt på onsdagar. Har sovit oroligt flera nätter, svettas som en isbjörn i en finsk bastu och känner mig jävligt risig när jag vaknar på morgonen. Klibbig och frusen och luktar skunk. Endå så har jag sovit hela natten, men vänt och vridit mig mycket. Danne ringde precis och undrade om han skulle komma hem och ta ungarna eftersom jag inte mått så bra några dagar, men Gustav får lov att bli passad av bästa barnvakten mario cart och emma kräver inte så mycket. Det är lugnt! Bara Emma får sin gröt så är hon nöjd, igår åt hon 2 skålar gröt. Mmmmmm....Mums sa det bara. Tänkte att hon ska få gröt till lunch idag me, sen potatis och majspuré till middag med ett smaskigt fruktmos till efterrätt! Jummy!!!!!

Ska packa ihop en liten gåva till systra min idag oxå, tänkte försöka få ihop en date med henne imorn kanske! Om hon inte har en massa möten, min syra är så här cool och har ett grymt jobb. Ibland önskar jag att jag hade det jobbet min syrra har, inte vara fast i restaurang träsket. Men snart är det kanske slut med det, har haft mina funderingar på att vidareutbilda mig innom min underbara branch!(stavas det så?)

Igår va jag och emma hos Sussi, miche och dompan och hälsade på, fick frukost och lite skitsnack!!! Fan vilka härliga människor, några av mina bästa vänner, även om vi inte ses så mycket man kan önska. Provade Sussis gamla brudklänning, love it!!!!! Danne loves it!!! Så den blir det nog, ja jag vet att det är jätte lång tid kvar tills vi ska gifta oss, men jag gillar att ha saker och ting klara för mig. Vill inte sitta när det är 2 veckor kvar och panik leta på blocket!!! Så ni får tycka att jag är knäpp och galen, men det är så jag är!!! Deal with it!!!!!


over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0