Måndag gääässssppp!

Fy fan va trött jag va imorse när Danne(sovmorgon idag) kom in och väckte mig först vid 7 sen vid kvart över sju! Kunde nästan inte ta mig ur sängen, somnade nästan i köket. Som tur va hade Danne satt på kaffe åt mig så det va bara att hälla upp och dricka så att jag vaknade lite. Fick bli svart idag, ingen mjölk hemma! Inte så gott, men jag vaknade iaf. Gick sen in för att väcka Gustav, go natt sa han och la ner huvudet på kudden igen, nej du!!! Go morgon hjärtat försökte jag igen, nehe!!! Go natt fick jag till svar igen. 3 go natt och go morgon senare fick jag honom ur sängen, frukost i soffan och barnprogram! Jag va fortfarande inte riktigt vaken så jag satt och mös lite i soffan med honom. Fick lov att ta tag i mitt liv och mata Emma och klä på alla barn och mig själv. Stressa ut till bussen och iväg till dagis. Varje måndag åker en av Gustavs fröknar på bussen med oss, Amanda! Bästa mys Amanda! Amanda ska få barn i sommar med bästa Robin som oxå har jobbat på Gustavs dagis. Sååå mysigt att två helt underbara människor har träffat varandra!

Trots att det är lååång tid kvar så har jag och bästa svärmor Bodil börjat o kolla runt efter en lokal att ha festen i efter vigseln nästa sommar. Det är skönt att man inte behöver stressa utan kan ta det lugn och kolla runt efter allt lååångsamt. Man vill ju ha det bästa!!

FisEmma va lite av ett monster inatt, säger Danne! Jag sov!!!! Vid ett kommer han in och ber mig baxa upp flaskan till henne, jag gört och hon somnar. Men hon har tydligen sovit light och vaknat lätt under natten. Är nog därför jag va så trött när jag vaknade, fick ju sova typ hela natten!!! Stackars Danne har vaknat varannan timme hela natten, fattar inte vad det är med hans sömn. Ok att jag inte sover så där super, men det beror mest på att Emma vaknar och jag måste gå upp och ta hand om henne. Konstigt!!! Ja, ja!!! Nu cirkulerar kaffet ikroppen och posten dimper ner i brevlådan!!! Dax o se vad vi får för hat post idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0