mer avokado åt folket!!!!!

Vilken noja vi fått på avokado!!!! Säger bara Mmmmmm... mums!!! Minst en varje dag, helst med lite salt!! Så sjukt gott.
ikväll ska jag få en stund till för mig själv, ska nämligen ut med jobbet! Jippie!!! Mat och sen biljard på söder! Ska bli så jävla kul o träffa alla kollegorna igen, det är ju inte heller så lång tid kvar tills jag ska börja jobba igen.
Gustav är inne i näst sista veckan på ebbas, nästa torsdag är sista dagen. Sen är det inte långt att ta sig på morgonen, har börjat att lessna rejält på att åka buss till o från dagis nu. Imorse fick jag lov att springa för att hinna med bussen hem igen, man kan ju inte säga att plogningen är den bästa vid busshållplatserna. Fick springa runt allt för att komma på rätt sida, men chaffören väntade fint på mig och röda faran! kallar vagnen för det, man är ju ganska farlig så som jag älgar fram med vagnen på gator och trottoarer!! no mercy säger jag bara!!!

Emmis är lite snorig, så hon är lite gnälligare än vanligt. Med andra ord knapt värt att nämna. Just nu ligger hon i sängen och sjunger lite, tänkte att hon skulle sova lite, men nej inte det! Lillstrumpan!!! igår kväll satt hon mellan mig och danne i soffan och lekte med sina fötter och en snusdosa(tom ska tilläggas). Så nöjd så, efter typ 1½ timme började hon klia sig i ögonen och ville sova. Bara att äta lite sen sova. Så slocknade hon på en gång och sov till typ 7 imorse. Då vart det hockey på tv, Emma fick se sverige spöa finland till frukosten. Gustav klagade inte heller, försökte slå på barnprogram i pausen, men nej inte det! Han ville se hockeyn!!!
Nu vill nog lillfröken äta lite sen ska jag fixa naglarna lite och kanske tvätta håret!!

over and out!!!

Mina fiina fiina ungar!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0