motgång men jag ger inte upp!!!!!

Fick svar på ett mail igår.... jag måste ha läst eng B för att söka in till skolan!!! Ska försöka att jag ska få validera och göra ett prov på mina kunskaper så att jag kanske kommer in iallafall! Annars får jag plugga upp och söka nästa år istället! Tänker inte ge upp!!!! Att plugga till resekonsult är något jag verkligen vill göra för mig själv och min utveckling så att jag kanske kommer ur servitristräsket. Det är ju inte så att jag inte gillar mitt jobb, tvärtom!!! Jag älskar det, älskar att jobba med människor och service. Därför vill jag bara bli bättre och kanske prova nått nytt!!

Emma har igen sovit en hel natt, fan va slut jag blir i huvet när jag fått sova hela natten!! Blir liksom ännu tröttare och såsigare än vanligt. Inte förns klockan 7 imorse vaknade hon och sjöng för mig tills jag plockade upp henne och gav henne frukost. Gosiga lilla strumpan!!! Gustav kom upp vid 8, snacka om sovmorgon han tar när vi inte går till dagis. Det är ju jobbigt att vara 5! Idag ska vi åka till ammas jobb och äta lunch och hänga lite. Det är det bästa att göra när båda gosisarna är hemma. Gustav älskar att åka till mormor!! Om 4 veckor kommer bästa svärmor Bodil och hälsar på oss! Undra vilka som längtar mest??? Det är tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra, skulle önska att vi kunde träffas oftare. Man får vara glad åt dom gångerna vi kan ses, synd att det blir så sällan bara. När Bodil kommer ska kanske jag o Danne få komma ut en stund och kanske ta en bio eller bara käka lite, så sak vi fortsätta våran plannering av bröllopet! Det är sååå spännande!!! Återigen vill jag be om förlåtelse till dom som ej kommer att bli bjudna, men jag lovar att vi kommer att ha en fest av något slag när vi kommer hem!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0