29+2!!!! och ETT jävla hål!!!!

Jaha!!!!
Då va man 29 år och har officiellt fått mitt första hål i en tand!!!!! Precis när man är som rikast!!! Men men,, vad ska man göra?? Börja tjura?? ne tror inte det! Gustav hade en jättebra morgon då han lyssnade och gjorde som jag sa så att vi höll tiden till bussen och dagis. Emma hade sovit hela natten så hon va pigg som en lärka men med dödshunger!! Det va bara att kasta sig ur sängen och fixa mat! Slurp slurp sa det bara! Sedan fick gus i sig en macka med sylt,, den nya favvo frukosten! Kläder på va inga problem, åka bussen va heller inga problem!! Tror att min lilla kille börjar bli stor nu. Självklart finns det tillfällen då han inte lyssnar, men dom börjar bli färre!!

Nu vänder sig emma som om hon aldrig gjort något annat! men fan va sur hon blir när hon hamnar på magen! Inte hennes favvo ställe! Då är det tur att storebror finns där för att hjälpa till rätt sida! Hon blir alltid lika glad när Gustav kommer fram och vill prata eller gosa. Det är så härligt att se hur glad han är i sin syster!

Emma va med mig hos tandläkaren idag, vilken succe hon gjorde!! Tanterna i väntrummet va som galna och ett tag hade vi alla sköterskorna inne i undersökningsrummet! Men titta här vilken liten go tjej!!!! Det fick man höra ett antal gånger!!  Vi ska dit nästa vecka för att laga hålet, så då blir det bebis gos för damerna igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0