fredag......

Så blev det fredag och det är 12 minus ute! Ja det är inte 18 minus som här om dan iallafall! Idag ska bästa stella komma och hälsa på oss och en tur till försäkringskassan väntar. Ska skälla lite på dom för jag skulle ha fått mina papper om mammapenning i förra veckan men dom kom nu igår! Får hålla tummarna att jag får några pengar i januari nu, kan ju tycka att jag borde få det eftersom det inte va jag som klumpa till det den här gången!

Gustav fick sova i ett mörkt rum inatt då han hade sönder sin ljusstake som stod i fönstret igår när han och en kompis sparkade boll inne på hans lilla rum. Det vart lite gnäll först men sen däckade han. Själv hade jag lite svårt att sova så jag låg uppe och kollade på tv ett tag, sen när jag gick in och la mig hamnade jag mellan två snarkande och gassläppande gullgrisar!!! Emma låg i sin säng och snarkade och pruttade och Danne låg på andra sidan och gjorde likadant! Inge snack om släktskapet där inte! Hon är inte bara jävligt lik honom på utseendet hon är lik honom till sättet oxå! Några andra likheter är ju att dom blir griniga när dom inte får mat, dom är rastlösa och otroligt keliga!!!! Ibland iallafall!!!!

Ska träffa gussens faster på måndag, henne har jag inte träffat på år och dar!!! Ska bli helt sjukt kul!! Hon ska följa med och hämta grisen på dagis, snacka om att han kommer bli förvånad när Maria är med på dagis!!!! Men först måste man överleva helgen. ska försöka komma på några skojiga saker att göra med gustav, kanske gå ut och åka pulka! Men då får vi hoppas att det inte blir minus 18 igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0