Gussen är tillbaks på dagis!!!!

Underbara måndag började med frukost fight och vilken väg vi ska gå till dagis från bussen fight!!!! Emma är ju en gos tjej som vanligt, men gustav va inte lika mysig imorse. Vad fan ska jag göra åt bråken på morgonen, försöker att inte tjata och skrika på honom, men när det är 5 min kvar innan bussen går och vi knappt kommit ut ur dörren är det svårt att behålla lugnet! Fast vi kom till dagis i tid och han har haft en super dag där med alla sina kompisar som han saknat som fan under dessa veckor han varit hemma.

Sen kom turen till försäkringskassan och uppraggning av gustavs faster maria. Vi käkade frulle och drack lite för mycket  kaffe. Har överskridit kvoten för dagen med typ 3 koppar!!!! Så snacka om att danne kommer ha en pratglad dam hemma ikväll! Känner mig riktigt på g faktiskt! Dragit igång en maskin tvätt och röjt upp i köket så att jag kan laga mat där sen när jag vet hur dax danne kommer.

Emma har varit en skit unge idag och knappt sovit något, så hon kommer att vara helt omöjlig ikväll. Just nu är hon dock nöjd och sitter och leker i sin stol. Idag har jag ett vittne på att emma svalde gröt!! Så det tar sig! Hon ska nog kunna få i sig gröt och växa till sig hon me! Tror att hon gillade gröten med äpple och mango smak mer än banangröten! Vem skulle gilla banangröt liksom?? Inte jag iallafall! Ska nog försöka att vika lite ren, torr tvätt nu oxå medans jag har ett flow liksom!

Over and out!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0