har nästan ringt alla jag ska idag!!! och klockan är ju bara 9.45!!!!

Idag är mitt uppdrag att boka om tandläkartiden, ringa nya dagiset så att dom vet att vi kommer och hälsar på imorn och ta disken och ringa jolo och anmäla mig för arbete!!! Måste dra mitt strå till stacken! Kan ju inte bara dricka kaffe och blogga hela dagarna!! Framför allt saknar jag det sociala med att arbeta och att heta daniella lite och inte bara mamma! Vissta har jag kompisar att träffa på dagarna, men nu när kommun fan har dragit ner på dagistimmarna blir det lite ont om tid att åka iväg och hitta på något! Måste ju vara på dagis kl14 för att hämta gosen!! man får åka iväg på en gång när jag lämnat honom och sen åka direkt för att träffa nån i typ en timme och sen åka tillbaks igen och hämta! Lite stressigt bara, tur att man har jobbat i restaurangbranchen i halva livet så att man är van vid stress! Annars hade man ju tuppat av av bara tanken! Som vanligt kan jag nog säga så blev det ett jätte gräl imorse och jag skrek på gus!!! Han ville inte klä på sig och äta frukost,,, som vanligt! Emma hade sovit hela natten så hon va nöjd bara hon fick en flarra smarrig baby semp! Lite kläder på det och dan va gjord för henne, varför kan inte gus va likadan??? Måste va en tjejgrej det här med kläder! Hon älskar att ta på sig kläder, det har hon från mig,,, och hennes lust att va naken kommer från far hennes!  Han kan ju ränna omkring naken här hemma! Kul för grannarna!! Fast jag e ju inte såååå känslig! Han får köra rumpan bar bäst han vill!!! Konstigt att han blir förkyld!!!

Just nu ligger Emma som bäst på en filt och försöker helt desperat att vända sig!! Hon pustar och frustar som bara den!! Halv vägs kommer hon! Snart så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0