härliga onsdag!!!

Så blev det redan onsdag och gustav är hemma från dagis idag. Med andra ord så går hans nintendo varmare än någonsin! Frukost intagen och kopp nummer 2 med kaffe står här bredvid mig! Söndags uniformen(morgonrock) fortfarande på och nyheterna på tvn.
Emma svalde faktiskt gröt igår!!! Jag knäckte nöten kan man säga! hade på mangopurre, då smaskade hon i sig massor!!! Mmmmm.... mango!!!!! det finns hopp för henne oxå, att bli en stor tjej som är lika stark som mor hennes! Hon har även börjat snurra runt lite mer,  inte bara av ren olyckshändelse! Nu fattar hon att hon gör det själv och då blir det ju lite roligare.
Jag har smält det faktum att jag har ett hål som ska lagas nästa vecka, man kan ju inte vara helt perfekt hela livet!! hehe..... eller?? jo visst kan man det!! även solen har ju sina fläckar! Idag ska vi ta oss iväg till gustavs farmor och hämta lite vantar som blev kvar hos hans pappa efter helgen! Rätt lustigt det där,,,, jag har vårdnad om gustav och han har vårdnaden om alla mössor och vantar!! så det blir en tur till karolinska idag! Det tar bara 2 bussar att ta sig dit! Men det är lugnt, jag är ju en van buss och tåg åkare! gillar faktiskt våran kollektivtrafik! Bara lite lynnig är den, så fattar dom inte att vi har olika årstider i sverige! VA!!!!!blev det vinter och snö i år igen!!!! NE lägg av!!! eller, OJ!!!! kan vi inte ha värmen på in bussarna på sommaren när det är 25 grader varmt ute??? man kan väl ha 45 grader varmt i bussen??

Ehh,,, dom e galna!!! Ska ta mig ur uniformen och hoppa i lite kläder nu tror jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0