lite sliten är man!!!

Har nu jobbat mitt första riktiga jobbpass på väldigt länge!!!! Kom fan inte ihåg att det va så här jobbigt. 18-02 blev det. Fullt hela kvällen och kölista, för dom som inte vet så jobbar jag i en biljardhall så ofta jag får och kan. Det är sjukt kul men väldigt jobbigt. När jag äntligen kom på bussen hem vid halv 3 kunde jag knappt sätta mig för att jag hade så ont i ryggen. Men det är det värt. Jobbade med 2 assköna brudar, Jossan och Lisa. tack som fan för en härlig kväll måste jag säga.  Bröt dock en nagen längst ner,, fan AJJJJ!!!! det gjorde jävligt ont.

Emma va hemma med sin kära far hela kvällen, mysfaktorn va väldigt hög. med andran ord så spelade dom fotboll och sov. Önskade när klockan va halv 2 att jag oxå låg i soffan och sov. Lyllo emma som fick ligga och mysa hela kvällen.  Emma hade vaknat precis när jag kom hem och va inte på toppen humör, hungrig som en varg va hon. Men lite mat och klapp så somnade hon om och vi kröp ner i sängen.

Denna dagen spenderar vi nog hemma i soffan, jag är lite sugen på att komma ut lite, men det är inte Danne. Så vi får se vad som händer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0