måndag och självklart försover jag mig!!!!!

Klockan ringer och jag trycker av..... tror att jag snoozar men icke!!!!!!
Vaknade kvart i 8! fick lite bråttom. Men vi hann, tog tåget istället för bussen, dum ide, tåget försenat!!!! Men vi kommer till dagis och gustav är lycklig! Har bestämt date med en tjej från mamma gruppen jag gick i med gustav, vi har inte setts på 4 år. Ska bli skit kul. Fast det blir av nästa vecka.
Emma tryckte i sig en hel skål med gröt under tiden jag och viktoria pratade i telefon, det gick av bara farten. Nam nam nam sa hon bara.... Blev lite sur när jag tog bort skeden, men det gick över så fort hon fick in mer i munnen!! Så jävla söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0