nu e det fredagsmyyys!!!!!!

Underbara fredag!!!!!
Emma vaknade vid 2 inatt och höll på och dö av hunger,, pallrade mig upp i sömnen och gav henne mat. Tror att jag somnade lika fort igen för jag känner mig utvilad trots lite förkyld. Blir att knarka sinova forte så att vi kan gå på bio imorn efter julgransplundringen på pappas jobb!
Gustavs bästaste underbaraste gudmor carro ska passa våra änglar några timmar imorn kväll så att jag och underbara dane the man kan få en stund för oss själva i bio mörkret!! Eller vi och alla andra,, det va typ helt fullbokat, men lyckades knipa 2 platser till halv 7 bion imorn!

Jag är så jävla lycklig över att ha en så underbar familj och fantastiska vänner runt mig. Carro är min själsfrände(om jag inte räknar med danne), hon har alltid funnits där för mig, kl 22 på kvällen när gus hade kolik kom hon som ett skott från tyresö bara för att hjälpa och avlasta mig lite. Bättre vän får jag leta länge efter! Hon ska hämta knoddsen vid pappas jobb så vi kan åka direkt till bion och hon tar hem dom och utfodrar dom lite! Tor dock att gus kommer vara ganska så nöjd efter allt godis och skojigheter med morfar!

Emma den lilla fisgurkan vänder sig HELA tiden nu,, och blir skit sur för att hon inte kommer tillbaks till rygg. Hon kan vända tillbaks sig men vill helst att nån annan kommer och gör det åt henne! Lat som bara den,,,, Gustav satt med emma på golvet igår och busade, emma skrattade som fan!! och gus med! Det är så härligt att se när gus och emma busar, emmas ögon blir super stora och hon ler med hela ansiktet när han kommer ner på golvet och sitter hos henne! Jag tror att gus kommer bli en mycket beskyddande storebror när emma blir lite större och ska börja på dagis, ingen får jävlas med hans syrra!!!

Ska ta mig ur söndagsuniformen och pallra oss iväg till centrum för att handla ansiktsmask!!! Ska utrota några oinbjudna gäster på min näsa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0