Söndag och batterierna lite laddade!!!

Så blev det söndag efter lördagen!
Lördagen spenderade vi på pappas jobb där det va julgransplundring!!!! Mycket skoj för ungarna, rutchlanor och fiskdamm! Man kunde till dannes lycka sljuta med luftgevär och kasta sönder porslin. Själv gled jag runt med emma och min bonussyster carro som bar på lilla lucas typ 4 månader. Vi drack lite kaffe och snackade skit. När jag va där för 2 år sen med gus och pappa vägrade gustav åka i rutchkanan, det va för högt!!! Detta året åkte han säkert 30 gånger!!! Bara sprang runt och runt och åkte, man hamnade i ett hav av frigolit grejer när man kom ner, så det har vi i hela huset! Trots att jag har dammsugit idag!!!

Efter skojet där kom gustavs bästaste underbaraste gudmpr och hämtade ungarna så attjag och danne skulle gå på bio, snabba cash blev det!! Först en snabb visit till min mamma som bor bredvid bion för att norpa lite mackor(hade inte ätit middag). Sen ner till bion där vi satt längst fram!!! Inte mina drömplatser, men det va ju slutsålt i hela stan så man får ta det som finns. Filmen va sjukt bra, lite våldsam men sjuuuukt bra!  Helt klart att man gick därifrån med tanken,, Fan det va ju värt 210kr det här!!!! Så kommer vi hem till en övertrött gus och semi vaken emma. Och en väldigt trött barnvakt!!! Carro fick åka hem och sussa och gustav stoppades i säng, själva däckade vi på soffan som vanligt!!! Skulle vara nice och hålla sig vakna lite mer i soffan om kvällen! Eller jag e ju vaken en stund längre än danne, men ger upp när han börjar snarka!!!
Nu är det dax för dammsugare och söndags mys i soffan!! Barnen ligger i sina sängar och sussar så gott!
Imorn.... ny vecka nya möjligheter!!!!




!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0