tisdag och kom upp i tid!!!!!

MEN.....
Fick lov att muta gustav med nintendot för att få på kläder och följa med till dagis, han va inte alls sugen idag! Men det funkade och han kom iväg, Idag åkte dom skridskor med dagis, alla som hade hjälm fick följa med och åka. Gustav har hjälm på dagis så han fick griller på fötterna och ut på isen. Det hade gått super bra, han tyckte det va jätte kul! Lite svårt va det allt, men han stod lite iallafall! Emma och jag drog till stinsen för att döva smärtan efter att fått veta vad snälla försäkringskassan ville ge mig denna månad. 2600 kr!!! tack det va ju generöst! Hur fan tänkte dom då????? Jo men visst!!! jag kan betala räkningar och försörja barn på dom pengarna!!! Räcker fan inte ens till halva hyran!!! Hatar dom!!!!!

Lite glada nyheter är iallafall att jag bestämt mig för att sluta röka!!! 2 timmar in i det är jag nu, och jag känner mig peppad till tusen!!! men det kommer väl svikta lite dom närmaste dagarna. Så lite peppning kan sitta fint typ imorn eller så!!! Skulle vara snällt!! Ska bli kul att se hur lång tid det tar innan jag och danne dödar varandra! Bara han snusar så tror jag att det är lugnt!!!  Har även gjort en deal med tandläkaren så att jag inte behöver betala lagning och undersökning nu utan det kan vänta tills jag har råd att betala!! Älskar dom!!!! Nu ska jag hänga tvätt och spela lite tv spel med min bästaste lilla kille som snart är så stor!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0