vart ska vi skicka den här lilla gumman????



Gumman i lådan, gumman i lådan vad har du för dig!!!!
Så blev det lördag och vi tänkte skicka vår lilla tjej i en rund hattlåda typ till skåne mot postförskott!!!! Först till kvarn!!! Nej då inte inte ska vi skicka bort vår lilla tös. Igår kväll va hon så trött att hon inte visste vart hon va nånstans!!! Skrek och skrek och skrek!!! Till sist gav hon upp och somnade, men vaknade vid halv 3 och va hungrig, hon fick mat och jag gav upp soffan och flyttade över till sängen. Kallt och tråkit va det där då Danne låg kvar på soffan och sov. Eller "tittade på tv". Sen kom han oxå och kröp ner och då blev det lite varmare i sängen. Nej inget sånt!!!! Vi har det ganska svalt i sovrummet så det behövs fler en en person  där för att det ska bli varmt.

Jobbade på jolo i onsdags och det va så kul att jag ska jobba ikväll oxå, men ikväll blir det i baren. Drog av ett pass i festvåningen i onsdags. Danne ska kanske få över en polare på lite öl och tv-spel ikväll. Skitkul!!! Hoppas bara att det blir av, han behöver träffa nån annan än mig. Ok att jag e skit kul och bara bäst!!!(eller inte) men män behöver sport och öl, det är inte riktigt mina favvo grejer. Jag kan ju aldrig bli man liksom. För att kunna genomföra kvällens pass måste jag dyka ner i förrådet och leta upp en skjorta, har ingen aning om vart dom är. Ska nog ta och göra det typ nu.
Fast först frukost och kläder på, som ni kanske anar är morgonrocken på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0