BAD!!!!

Tog med mig gus och åkte till stranden, jag badade och det va så sjukt skönt och svalt i vattnet!
Men min lilla fis unge vill inte bada! VARFÖR???? han kokar i värmen men vägrar o bada. Inte ens fötterna, han vill sparka boll och bläddra i tidningar. Kanske ta en bulle eller dricka lite men han skulle typ dö innan han gick ner i vattnet. För att citera min grabb: tack jag vill verkligen aldrig bada! Det får du göra själv! Jaha säger the mom då och går ner i vattnet och svalkar sig lite.
Dane the hot dad stannade hemma med mys emma i den lite kyligare lägenheten. det är så jobbigt för min lilla tjej att det är så varmt, hon vill helst bara sova och dricka vatten. Själv skulle jag vilja ligga på en xtra stor luftmadrass med min kärlek och guppa lite på vågorna. Det skulle vara så skönt och kunna gå dit själva med lite vin, frukt och en filt. Mysa i solen och bada, ligga i vattenbrynet och hångla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0