då fick man hemma tjänst igen!!!

Då börjar mammaledigheten igen. 6 veckor ska jag vara hemma denna gång. Har lite blandade känslor inför detta, samtidigt som jag verkligen gillar o jobba och vill vara där så ska det bli skönt att vara med barnen.
Vi har haft min kära svärmor på besök i veckan, hon kom på dannes födelsedag i tisdags och åkte igår. Jag har ju jobbat så det blev inte så mycket gå på stan och mysa för mig, men danne fick lite egentid med sin mor. Självklart fick emma mycke farmor mys. Men hon kommer tillbaka om en månad igen. När emma fyller 1!
Har även lyckats klämma in lite brudklänningspan med min mor denna vecka, har kikat på klänning åt henne, kan inte säga att vi är helt överens om färgen, men det är ju hon som ska gifta sig inte jag. det va ganska så ångest laddat att gå in i dom där butikerna, klänningar från golv till tak. TUSENTALS!!!!! Vart kan man börja, vilken modell, vilken färg???? Det finns ju typ 100 nyanser av vitt!!! Tur att man har lång tid på sig innan det är dax!!! Trevligheten varierade lite från butik till butik kan man säga, men jag hittade en butik jag absolut kommer besöka sen.

Imorn kommer gus hem igen, snacka om att han är saknad nu! Längtar så mycket efter honom att jag kan dö, hoppas bara att han är på bra humör när han kommer!!! Jag ska pussa sönder honom totalt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0